PodNL is gratis maar niet goedkoop. Wil je ons steunen? Neem dan je...

Podcast

Dé Klantenpodcast | BNR

Dé podcast over eigentijdse klantgerichtheid met elke aflevering praktische tips, verfrissende inzichten en praktijkvoorbeelden die je helpen om de verwachtingen van jouw klanten te overtreffen. Met Danielle de Jonge

Afleveringen

  • Special: Wat bedrijven kunnen leren van Cliniclowns

    Feb 23 2021

    Host Daniëlle de Jonge is veelgevraagd spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Zij helpt bedrijven om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. Daniëlle is de vaste host van Dé Klantenpodcast. LinkedIn: www.linkedin.com/in/danielledejonge Gasten Ilse Beckerss, Chief Engagement bij Cliniclows. CliniClowns zet zich in voor zieke kinderen, mensen met een beperking en voor mensen met dementie. Met spel e...more

  • Klanten entertainen is vooral iets voor corporates

    Feb 16 2021

    Hosts Daniëlle de Jonge is veelgevraagd spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Zij helpt bedrijven om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. Daniëlle is de vaste host van Dé Klantenpodcast. LinkedIn: www.linkedin.com/in/danielledejonge Steven van Belleghem is spreker, ondernemer en academicus. Hij schreef onder meer de bestseller Customers the day after tomorrow en The offer you cant refuse. Zijn...more

  • Echt eigenaarschap van klantgerichtheid is onhaalbaar

    Feb 02 2021

    Hosts Daniëlle de Jonge is veelgevraagd spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Zij helpt bedrijven om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. Daniëlle is de vaste host van Dé Klantenpodcast. LinkedIn: www.linkedin.com/in/danielledejonge Sydney Brouwer is veelgevraagd spreker over klantgerichtheid en klantbeleving en schreef de boeken Klantgericht Leiderschap en Six Star Service. Zijn doel is organisa...more

  • Op LinkedIn druipt de zelfpromotie ervan af

    Jan 19 2021

    Hosts Daniëlle de Jonge is veelgevraagd spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Zij helpt bedrijven om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. Daniëlle is de vaste host van Dé Klantenpodcast. LinkedIn: www.linkedin.com/in/danielledejonge Marjolein Bongers is LinkedIn Expert, spreker en trainer en auteur van het boek "LinkedIn Power". Marjolein is eigenaresse van House of Social Media en help...more

  • Vijf klantgerichtheidsexperts: zo ziet 2021 er uit

    Jan 05 2021

    De experts Daniëlle de Jonge is veelgevraagd spreker en trainer over de themas klantgerichtheid en commerciële slagkracht en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Zij helpt bedrijven om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. Daniëlle is de vaste host van Dé Klantenpodcast. Marjolein Bongers is LinkedIn Expert, spreker en trainer en auteur van het boek "LinkedIn Power". Marjolein is eigenaresse van House of So...more

  • Klanten kopen alleen bij je als je ergens voor stáát

    Dec 15 2020

    Host: Daniëlle de Jonge is veelgevraagd spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Zij helpt bedrijven om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. Daniëlle is de vaste host van Dé Klantenpodcast. Co-host: Niek van den Adel is een veelgevraagd spreker en auteur over de themas veerkracht, klantgerichtheid en leiderschap. Hij heeft een heldere mening over klantgericht zakendoen: 'Klantgerichtheid... we ku...more

  • Special: interview Gijs Derks, Commercieel Directeur 2020

    Dec 08 2020

    Host Daniëlle de Jonge is veelgevraagd spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Zij helpt bedrijven om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. Daniëlle is de vaste host van Dé Klantenpodcast. Abonneren De Klantenpodcast verschijnt elke week bij bnr.nl/deklantenpodcast, en is ook te beluisteren via de BNR App, Spotify en Apple Podcast.

  • Focus op klantbelevenis is niet meer van deze tijd

    Dec 01 2020

    Er is een duidelijke verschuiving gaande naar verantwoordelijkheid nemen en inzetten voor de klant én voor de maatschappij. Moet je dan kiezen voor enkel focussen op het één of het ander of zet je juist beide op hoog niveau? Host Daniëlle de Jonge is veelgevraagd spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Zij helpt bedrijven om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. Daniëlle is de vaste host van Dé Klan...more

  • LinkedIn-content maken is lastig en tijdrovend

    Nov 17 2020

    In deze aflevering van Dé Klantenpodcast spreekt podcasthost Daniëlle de Jonge met Linkedin-expert Marjolein Bongers. Beide fervent LinkedIn-gebruikers én contentdelers op dit sociale medium. Ze geven je tal van tips over variëren met content, het effect meten zodat je je doelen bereikt én het besparen van tijd. Host Daniëlle de Jonge is veelgevraagd spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Zij helpt bedrij...more

  • Special: interview over retail met Google

    Nov 10 2020

    Host Daniëlle de Jonge is veelgevraagd spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Zij helpt bedrijven om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. Daniëlle is de vaste host van Dé Klantenpodcast. Gast Ilona van Wegen is hoofd retail bij Google Nederland. Ze werkt al 7 jaar bij Google en leidt de Omnichannel Retail business, waar ze focust op het partneren met retailers op hun digitale transformatie en ma...more

  • Alleen managers weten wat het beste is voor de klant

    Nov 03 2020

    Host Daniëlle de Jonge is veelgevraagd spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Zij helpt bedrijven om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. Daniëlle is de vaste host van Dé Klantenpodcast. Abonneren De Klantenpodcast verschijnt elke week bij bnr.nl/deklantenpodcast, en is ook te beluisteren via de BNR App, Spotify en Apple Podcast.

  • Je tarief verlagen is een slimme zet in lastige tijden

    Oct 20 2020

    Host Daniëlle de Jonge is veelgevraagd spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Zij helpt bedrijven om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. Daniëlle is de vaste host van Dé Klantenpodcast. Abonneren De Klantenpodcast verschijnt elke week bij bnr.nl/deklantenpodcast, en is ook te beluisteren via de BNR App, Spotify en Apple Podcast.

  • Niet-tech-bedrijven krijgen het moeilijk om klanten tevreden te houden

    Oct 06 2020

    Daarover spreekt podcasthost Daniëlle de Jonge in deze aflevering van Dé Klantenpodcast met Steven van Belleghem. Steven is internationaal veelgevraagd spreker en bestsellerauteur over de themas klantgericht denken, de nieuwste technologieën en de menselijke maat. Laat je inspireren door de kansen die er voor jouw bedrijf te vinden zijn! Hosts Daniëlle de Jonge is veelgevraagd spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantge...more

  • Klanten werven via LinkedIn is puur geluk hebben

    Sep 23 2020

    Ze nemen je mee in de kracht van onbaatzuchtig geven, de hoge aantrekkingsfactor van een ijzersterk profiel en de toegevoegde waarde in promotionele berichten op de tijdlijn van LinkedIn. Een aflevering stampvol tips en ideeën om top of mind te komen én blijven bij jouw doelgroep en daardoor jouw klantenbestand flink uit te breiden. Hosts Daniëlle de Jonge is veelgevraagd spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht...more

  • Klantgerichtheid begint in de directiekamer

    Sep 08 2020

    Hosts Daniëlle de Jonge is veelgevraagd spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Zij helpt bedrijven om zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. Daniëlle is de vaste host van Dé Klantenpodcast. Sydney Brouwer is veelgevraagd spreker over klantgerichtheid en klantbeleving en schreef de boeken Klantgericht Leiderschap en Six Star Service. Zijn doel is organisaties te inspireren om fans te maken van klanten...more

  • Zomerspecial | In crisistijd kun je beter zinloze dingen doen, dan helemaal niets

    Aug 25 2020

    Te gast Jos Burgers is professioneel spreker en auteur van de bestsellers Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken, No Budget Marketing, Geef nooit korting!, Gek op gaten, De Wet van Snuf en Eén fan per dag! en Thuis ben ik niet zo leuk. In september van dit jaar ziet zijn nieuwste boek het licht: Wacht niet op de wind, ga roeien. In de eerste helft van 2020 was hij samen met Daniëlle host van Dé Klantenpodcast en namen zij 29 inspirerende afleveringen op met tal van prikkelende stelli...more

  • Zomerspecial | Kunnen bedrijven nog het verschil maken met digitaal gebruiksgemak?

    Aug 18 2020

    Te gast Steven van Belleghem is spreker, ondernemer en academicus. Hij schreef onder meer de bestsellers Customers the day after tomorrow en When digital becomes human. Zijn belangrijkste expertise is de toekomst van klantgerichtheid. De combinatie van klantgericht denken, de nieuwste technologieën en de menselijke maat is het leidende principe in Stevens verhalen. Op YouTube publiceert hij tal van inspirerende videos over zijn expertise. www.stevenvanbelleghem.nl www.instagram.com/stevenvanb...more

  • Zomerspecial | De superkracht van LinkedIn

    Aug 11 2020

    Te gast Marjolein Bongers is LinkedIn Expert, spreker en trainer en auteur van het boek "LinkedIn Power". Marjolein is eigenaresse van House of Social Media (hyperlink www.houseofsocialmedia.nl) en helpt bedrijven en professionals door middel van trainingen en lezingen op welke manier zij meer resultaat uit LinkedIn kunnen halen. www.linkedin.com/in/marjoleinbongers Abonneren De Klantenpodcast verschijnt elke week bij bnr.nl/deklantenpodcast, en is ook te beluisteren via de BNR App...more

  • Zomerspecial | Klantgerichtheid hoeft niet oprecht te zijn

    Aug 04 2020

    Te gast Niek van den Adel is een veelgevraagd spreker over de themas veerkracht, klantgerichtheid en leiderschap. Hij schreef de bestseller Crash, recent verscheen zijn boek De Lamme leidt de Blinde. Hij heeft een heldere mening over klantgericht zakendoen: 'Klantgerichtheid... we kunnen het hebben over hoe we een organisatie creëren met customer excellence, hostmanship, de 9+ NPS. We kunnen het zo ingewikkeld maken als we willen, maar laten we maar eens beginnen bij de basis. Aardig zijn tegen...more

  • Zomerspecial | Bedrijven schrikken klanten af met hun naam

    Jul 28 2020

    Met podcasthost Daniëlle de Jonge spreekt hij over schrikdraadnamen die herkenning bij klanten ontberen, grappig bedoelde woordspelingen en houdt een pleidooi voor namen die een verhaal vertellen op een vriendelijke manier en de klant welkom heten. Te gast Erwin Wijman is merken- en marketingdeskundige. Hij schreef veelgelezen boeken, waaronder De verkoopmaffia (over klantvriendelijkheid), Vlinder in de boksring (over challengermarketing), De bedrijfsnamenfabriek, Wat je rijdt ben je zelf (ove...more

  • Zomerspecial | Maak taal onderdeel van je businessplan

    Jul 21 2020

    Over dit en meer spreekt Daniëlle de Jonge in deze zomerspecial van Dé Klantenpodcast met Maria Punch. Zij helpt professionals uit alle beroepsgroepen om goed uit hun woorden te komen en is bij BNR host van de podcast Woordwaarde. Beluister ook | Coronataal | Adverteren in crisistijd Te gast Maria Punch is stemcoach bij BNR Nieuwsradio en ondernemer. Ze helpt professionals uit alle beroepsgroepen om goed uit hun woorden te komen. Taal en formulering is een vast onderdeel van haar trainingen...more

  • Zomerspecial | Herinneringen creëren voor jouw klanten

    Jul 14 2020

    Te gast Sydney Brouwer is veelgevraagd spreker en auteur over klantgerichtheid en klantbeleving. Zijn doel is organisaties te inspireren om fans te maken van klanten en medewerkers. Dat doe hij middels zijn boeken Klantgericht Leiderschap en Six Star Service en zijn ruim 75 inspiratiesessies per jaar. Wat doen organisaties die in de kern klantgericht zijn anders dan anderen? Wat kan jij van deze bedrijven leren bij het creëren van een legendarische klantbeleving? Wat is de rol van leiderschap e...more

  • Zomerspecial | Free publicity voor jou als expert

    Jul 07 2020

    Te gast Janneke van Heugten is oprichter en eigenaar van mediaplatform VIDM (Vaker In De Media). Het platform maakt het laagdrempelig voor de journalist om in contact te treden met een bredere diversiteit aan potentiële interviewkandidaten. En het verlaagt de drempel voor deskundigen om in contact te treden met journalisten. Oprichter Janneke van Heugten startte haar loopbaan op de persafdeling van Amnesty International (Sydney). In 2007 zette zij het eerste publiciteitsbureau voor vrouwel...more

  • #1 van de top 5 om onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn voor klanten

    Jun 30 2020

    Host Daniëlle de Jonge is professioneel spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Jos Burgers is professioneel spreker en auteur van de bestsellers Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken, No Budget Marketing, Geef nooit korting!, Gek op gaten, De Wet van Snuf en Eén fan per dag!. Begin 2020 verschijnt Thuis ben ik niet zo leuk, over het vinden en binden van klanten met humor. Abonneren De Klantenpod...more

  • #2 van de top 5 om onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn voor klanten

    Jun 23 2020

    Host Daniëlle de Jonge is professioneel spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Jos Burgers is professioneel spreker en auteur van de bestsellers Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken, No Budget Marketing, Geef nooit korting!, Gek op gaten, De Wet van Snuf en Eén fan per dag!. Begin 2020 verschijnt Thuis ben ik niet zo leuk, over het vinden en binden van klanten met humor. Abonneren De Klantenpod...more

  • #3 van top 5 om onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn voor klanten

    Jun 16 2020

    Hosts Daniëlle de Jonge is professioneel spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Jos Burgers is professioneel spreker en auteur van de bestsellers Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken, No Budget Marketing, Geef nooit korting!, Gek op gaten, De Wet van Snuf en Eén fan per dag!. Begin 2020 verschijnt Thuis ben ik niet zo leuk, over het vinden en binden van klanten met humor. Abonneren De Klantenpo...more

  • #4 van top 5 om onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn voor klanten

    Jun 09 2020

    Hosts Daniëlle de Jonge is professioneel spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Jos Burgers is professioneel spreker en auteur van de bestsellers Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken, No Budget Marketing, Geef nooit korting!, Gek op gaten, De Wet van Snuf en Eén fan per dag!. Begin 2020 verschijnt Thuis ben ik niet zo leuk, over het vinden en binden van klanten met humor. Abonneren De Klantenpo...more

  • #5 van top 5 om onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn voor klanten

    Jun 02 2020

    Hosts Daniëlle de Jonge is professioneel spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Jos Burgers is professioneel spreker en auteur van de bestsellers Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken, No Budget Marketing, Geef nooit korting!, Gek op gaten, De Wet van Snuf en Eén fan per dag!. Begin 2020 verschijnt Thuis ben ik niet zo leuk, over het vinden en binden van klanten met humor. Abonneren De Klantenpo...more

  • Online klanten overtuigen is zo eenvoudig nog niet!

    May 26 2020

    Hosts Daniëlle de Jonge is professioneel spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Jos Burgers is professioneel spreker en auteur van de bestsellers Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken, No Budget Marketing, Geef nooit korting!, Gek op gaten, De Wet van Snuf en Eén fan per dag!. Begin 2020 verschijnt Thuis ben ik niet zo leuk, over het vinden en binden van klanten met humor. Abonneren De Klanten...more

  • Medewerkers zonder visitekaartje zijn je belangrijkste visitekaartje

    May 19 2020

    Hosts Daniëlle de Jonge is professioneel spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Jos Burgers is professioneel spreker en auteur van de bestsellers Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken, No Budget Marketing, Geef nooit korting!, Gek op gaten, De Wet van Snuf en Eén fan per dag!. Begin 2020 verschijnt Thuis ben ik niet zo leuk, over het vinden en binden van klanten met humor. Abonneren De Klantenpo...more

  • Sommige klanten kun je het nooit naar de zin maken

    May 12 2020

    Hosts Daniëlle de Jonge is professioneel spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Jos Burgers is professioneel spreker en auteur van de bestsellers Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken, No Budget Marketing, Geef nooit korting!, Gek op gaten, De Wet van Snuf en Eén fan per dag!. Begin 2020 verschijnt Thuis ben ik niet zo leuk, over het vinden en binden van klanten met humor. Abonneren De Klantenpo...more

  • Onderscheidend zijn is na de crisis nog belangrijker dan ervoor!

    May 06 2020

    Lees ook | Liveblog Coronacrisis Hosts Daniëlle de Jonge is professioneel spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Jos Burgers is professioneel spreker en auteur van de bestsellers Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken, No Budget Marketing, Geef nooit korting!, Gek op gaten, De Wet van Snuf en Eén fan per dag!. Begin 2020 verschijnt Thuis ben ik niet zo leuk, over het vinden en binden van klanten...more

  • Google Ads is een zwaar overschat promotiemiddel

    Apr 28 2020

    Hosts Daniëlle de Jonge is professioneel spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Jos Burgers is professioneel spreker en auteur van de bestsellers Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken, No Budget Marketing, Geef nooit korting!, Gek op gaten, De Wet van Snuf en Eén fan per dag!. Begin 2020 verschijnt Thuis ben ik niet zo leuk, over het vinden en binden van klanten met humor. Abonneren De Klantenp...more

  • Virtueel netwerken is net zo effectief als fysiek netwerken

    Apr 21 2020

    Hosts Daniëlle de Jonge is professioneel spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Jos Burgers is professioneel spreker en auteur van de bestsellers Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken, No Budget Marketing, Geef nooit korting!, Gek op gaten, De Wet van Snuf en Eén fan per dag!. Begin 2020 verschijnt Thuis ben ik niet zo leuk, over het vinden en binden van klanten met humor. Abonneren De Klantenp...more

  • Door de crisis is je WHY niet langer relevant

    Apr 14 2020

    Hosts Daniëlle de Jonge is professioneel spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Jos Burgers is professioneel spreker en auteur van de bestsellers Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken, No Budget Marketing, Geef nooit korting!, Gek op gaten, De Wet van Snuf en Eén fan per dag!. Begin 2020 verschijnt Thuis ben ik niet zo leuk, over het vinden en binden van klanten met humor. Abonneren De Klantenp...more

  • Onredelijke klanten moet je gewoon opvoeden

    Apr 07 2020

    Luister ook | Veel bedrijven hebben liever niet dat je ze belt Hosts Daniëlle de Jonge is professioneel spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Jos Burgers is professioneel spreker en auteur van de bestsellers Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken, No Budget Marketing, Geef nooit korting!, Gek op gaten, De Wet van Snuf en Eén fan per dag!. Begin 2020 verschijnt Thuis ben ik niet zo leuk, over het ...more

  • Veel bedrijven hebben liever niet dat je ze belt

    Mar 31 2020

    Luister ook | In tijden van crisis kun je laten zien dat je er écht bent Hosts Daniëlle de Jonge is professioneel spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Jos Burgers is professioneel spreker en auteur van de bestsellers Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken, No Budget Marketing, Geef nooit korting!, Gek op gaten, De Wet van Snuf en Eén fan per dag!. Begin 2020 verschijnt Thuis ben ik niet zo l...more

  • In tijden van crisis kun je laten zien dat je er écht bent voor je klanten!

    Mar 24 2020

    Luister ook | In Bedrijf Blijven: Klantgerichter in tijden van coronacrisis Hosts Daniëlle de Jonge is professioneel spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Jos Burgers is professioneel spreker en auteur van de bestsellers Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken, No Budget Marketing, Geef nooit korting!, Gek op gaten, De Wet van Snuf en Eén fan per dag!. Begin 2020 verschijnt Thuis ben ik niet zo le...more

  • Laat klanten jouw verkoopstrategie bepalen

    Mar 17 2020

    Hosts Daniëlle de Jonge is professioneel spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Jos Burgers is professioneel spreker en auteur van de bestsellers Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken, No Budget Marketing, Geef nooit korting!, Gek op gaten, De Wet van Snuf en Eén fan per dag!. Begin 2020 verschijnt Thuis ben ik niet zo leuk, over het vinden en binden van klanten met humor. Abonneren De Klantenp...more

  • Klanten bevelen je niet snel aan bij anderen

    Mar 10 2020

    Hosts Daniëlle de Jonge is professioneel spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Jos Burgers is professioneel spreker en auteur van de bestsellers Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken, No Budget Marketing, Geef nooit korting!, Gek op gaten, De Wet van Snuf en Eén fan per dag!. Begin 2020 verschijnt Thuis ben ik niet zo leuk, over het vinden en binden van klanten met humor. Abonneren De Klante...more

  • Zonder maatschappelijke impact laten klanten je links liggen

    Mar 03 2020

    Daniëlle en Jos zetten je op scherp om aandacht te hebben voor dit thema. Want op welke manieren kun je nog meer een positieve invloed hebben op een betere wereld? En zeg nou zelf: het is toch veel waardevoller om onderdeel te zijn van de oplossing dan een probleem in stand te houden? Hosts Daniëlle de Jonge is professioneel spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Jos Burgers is professioneel spreker en aut...more

  • Klanten nemen je pas serieus, als je jezelf niet zo serieus neemt

    Feb 25 2020

    Dat kun je bijvoorbeeld doen door middel van een beetje humor of zelfspot. Wat zijn de voordelen en zijn er ook risicos aan jezelf niet te serieus nemen? Hosts Daniëlle de Jonge is professioneel spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Jos Burgers is professioneel spreker en auteur van de bestsellers Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken, No Budget Marketing, Geef nooit korting!, Gek op gaten, ...more

  • In offertes is prijs het minst interessant

    Feb 18 2020

    Daniëlle en Jos bediscussiëren hoe je ervoor zorgt dat jouw offertes onderscheidend zijn, perfect aansluiten op de klantbehoefte en een heel grote winkans hebben. Hosts Daniëlle de Jonge is professioneel spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Jos Burgers is professioneel spreker en auteur van de bestsellers Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken, No Budget Marketing, Geef nooit korting!, Gek op g...more

  • Social media worden steeds minder belangrijk

    Feb 11 2020

    Hosts Daniëlle de Jonge is professioneel spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Jos Burgers is professioneel spreker en auteur van de bestsellers Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken, No Budget Marketing, Geef nooit korting!, Gek op gaten, De Wet van Snuf en Eén fan per dag!. Begin 2020 verschijnt Thuis ben ik niet zo leuk, over het vinden en binden van klanten met humor. Abonneren De Klantenp...more

  • Zet niet de klant maar jezelf op nummer 1

    Feb 04 2020

    Hosts Daniëlle de Jonge is professioneel spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Jos Burgers is professioneel spreker en auteur van de bestsellers Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken, No Budget Marketing, Geef nooit korting!, Gek op gaten, De Wet van Snuf en Eén fan per dag!. Begin 2020 verschijnt Thuis ben ik niet zo leuk, over het vinden en binden van klanten met humor. Abonneren De Klantenp...more

  • Als je fans hebt, hoef je je basis niet op orde te hebben

    Jan 28 2020

    Hosts Daniëlle de Jonge is professioneel spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Jos Burgers is professioneel spreker en auteur van de bestsellers Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken, No Budget Marketing, Geef nooit korting!, Gek op gaten, De Wet van Snuf en Eén fan per dag!. Begin 2020 verschijnt Thuis ben ik niet zo leuk, over het vinden en binden van klanten met humor. Abonneren De Klante...more

  • Als je omzet wilt moet je klanten ‘stalken’

    Jan 21 2020

    Hosts Daniëlle de Jonge is professioneel spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Jos Burgers is professioneel spreker en auteur van de bestsellers Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken, No Budget Marketing, Geef nooit korting!, Gek op gaten, De Wet van Snuf en Eén fan per dag!. Begin 2020 verschijnt Thuis ben ik niet zo leuk, over het vinden en binden van klanten met humor.

  • Veel medewerkers vinden klantgerichter worden onzin!

    Jan 14 2020

  • Bescheidenheid siert de mens, maar verkoopt voor geen meter

    Jan 07 2020

    Hosts Daniëlle de Jonge is professioneel spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Jos Burgers is professioneel spreker en auteur van de bestsellers Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken, No Budget Marketing, Geef nooit korting!, Gek op gaten, De Wet van Snuf en Eén fan per dag!. Begin 2020 verschijnt Thuis ben ik niet zo leuk, over het vinden en binden van klanten met humor. Abonneren De Klant...more

  • Wie veel adverteert is gewoon niet goed genoeg!

    Dec 17 2019

    Lees ook | Veel adverteerders en influencers overtreden de regels Daniëlle en Jos bediscussiëren in deze Klantenpodcast de zin en onzin van vaak en veel adverteren met een hoog WC-Eend gehalte. Hosts Daniëlle de Jonge is professioneel spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Jos Burgers is professioneel spreker en auteur van de bestsellers Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken, No Budget Marketi...more

  • Door klanttevredenheidsonderzoeken daalt de klanttevredenheid

    Dec 10 2019

    In deze tweede aflevering bespreken Daniëlle en Jos wat betere en meer klantvriendelijke alternatieven zijn om er achter te komen wat klanten van je vinden. Hosts Daniëlle de Jonge is professioneel spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Jos Burgers is professioneel spreker en auteur van de bestsellers Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken, No Budget Marketing, Geef nooit korting!, Gek op gaten, ...more

  • Stop met het kerstgeschenk!

    Dec 03 2019

    Lees ook | Kerstpakketten worden steeds bewuster en duurzamer: minder alcohol, meer fair trade In deze eerste editie hoor je tips, praktijkvoorbeelden en zetten je aan het denken over de keuzes die jij maakt om klantverwachtingen deze en alle volgende Kerstdagen te overtreffen. Hosts Daniëlle de Jonge is professioneel spreker, trainer en auteur van de bestsellers Verleid de klant, Human2Human: de nieuwe klantrelatie en Extreem klantgericht. Jos Burgers is professioneel spreker en auteur van...more