PodNL is gratis maar niet goedkoop. Wil je ons steunen? Neem dan je...
Mede mogelijk gemaakt door: Amsterdam Business SchoolSander Denneman praat met wetenschappers en bestuurders over spraakmakende bedrijfseconomische kwesties. Deze keer met Marc Salomon, Professor in Decision Science en decaan van de Amsterdam Business School en Martijn Snoep, Bestuursvoorzitter van de Autoriteit Consument & Markt. Meer informatie | Europe needs its own Google! - Amsterdam Data Science
Mede mogelijk gemaakt door: Amsterdam Business School
Mede mogelijk gemaakt door: Amsterdam Business SchoolBijna elk bedrijf doet tegenwoordig aan Corporate Social Responsibility. Een verantwoorde bedrijfsvoering is natuurlijk goed. Maar kost het alleen maar geld of levert het ook wat op? En is het eigenlijk erg winst maakt en goed doet tegelijk? Naar het antwoord op deze vragen gaan we deze keer op zoek in De Kwestie.
Mede mogelijk gemaakt door: Amsterdam Business SchoolSander Denneman praat met wetenschappers en bestuurders over spraakmakende bedrijfseconomische kwesties. Deze keer met Joris Ebbers, Associate Professor of Entrepreneurship and Innovation bij de Amsterdam Business School en Serge Bueters, CEO e-learningplatform Squla.
Mede mogelijk gemaakt door: Amsterdam Business SchoolIn deze aflevering van De Kwestie praat presentator Sander Denneman met Hans Strikwerda, professor of Organization and Change aan de Amsterdam Business School, en Marieke Bax. Zij is commissaris bij meerdere ondernemingen, waaronder vleesproducent VION en financieel adviesbureau Frontier Economics. Zij zoeken antwoord op de vraag 'Wat moeten rvcs, als crisis het nieuwe normaal is?
Mede mogelijk gemaakt door: Amsterdam Business SchoolIn deze aflevering van De Kwestie praat Sander Denneman met Willemijn van Dolen, Professor of Marketing aan de Amsterdam Business School en Jelle Mul, Senior Marketing Manager EMEA bij kledingmerk Patagonia over de vraag: Hoe verleid je mensen minder te consumeren?